Pankūkas nemainīgi ir viens no iecienītākajiem brokastu ēdieniem brīvdienās, it sevišķi ģimenēs, kurās aug bērni. Ierasti tās gatavojam no miltiem, olām un piena, cukuru un sāli pievienojot pēc patikas, bet izrādās, pie gardām pankūkām varam tikt, arī nepievienojot olas.

Kā ierasts, ik svētdienas rītu «STV Pirmā!» raidījums «Māmiņu klubs» pārsteidz ar kādu interesantu un neparastu recepti. Šoreiz veģetārās pavārmākslas eksperte Dita Lase māca, kā pagatavot tik ierastās pankūkas krietni veselīgāk.

Izrādās, pankūku pagatavošanai droši varam izmantot dažādu augļu pulverus, kā arī dažādus miltus, piemēram, kastaņu, kas piešķirs nedaudz saldenu garšu, un, cepot pankūkas, tās kļūs skaisti brūnas, turku zirņu, kvinojas miltus, kā arī amaranta miltus.

Par olu pievienošanu pankūkām pavārmākslas eksperte skaidro, ka to esamība vai neesamība mīklā neko daudz nemaina. Cilvēki vienkārši nezina, ka olu var arī nepievienot. Tik vienkārši! Mīklai jābūt tikai mazliet biezākai, un pēc pagatavošanas tā jāatstāj kādu brīdi uzbriest.

Lasīt un pievienot komentāru
VISI VIDEO
Saturs drīz būs pieejams